|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mailman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() Sendt: 13-December-2004 kl. 00:13 |
Hej Da jeg påtænker mig at investere i et videokamera, er jeg blevet lidt nysgerrig omkring digital video. Følgende spørgsmål er dukket op: 1. På hvilket medie optages der? 2. Hvormange timer kan der være på et medie?
Stephan |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
Hvis du referer til miniDV standarden optages der på et bånd. Der kan være 1 time ved alm. SP og 1½ time ved long play. Der er også et enkelt eller 2 mærker som optager direkt på en lille DVD skive men så vidt jeg husker kan der kun være ½ time på en skive. Der kan være 13 Gb på et bånd. For info kik her : http://www.abmedia.dk/video/ |
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
+ det nyeste er at optage på en 4 GB harddisk.. (compactflash disk = på størelse med en tyk fem krone. Denne optager i mpeg2 format (DVD) og der kan være 1 time på en disk.. niepe02 |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() |
Alternativt er der den lidt ældre version D8 som optager på et almindeligt bånd. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |