recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Set top box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSet top box

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Julbeck Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Emne: Set top box
    Sendt: 19-December-2007 kl. 19:33

I forbindelse med SP 1 RC til Vista kom, kunne jeg som mange andre i dette forum konstaterer at der ikke var DVB-T subtitles med i pakken.

Nu overvejer jeg kraftigt at købe en set top box, som understøtter subtitles og sætte den til mit media center. Jeg vil gerne høre lidt for og imod. Samt modtage forslag til hvilken box der skal/bør købes, så det kører optimalt med Vista MCE.

Jeg har en ældre Funai set top box, emn jeg kan ikke få noget brugbart ud af den sammen med Vista' MCE.

Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2007 kl. 20:00

Umiddelbart er der ikke nogen fidus i at anskaffe en Setop-box, fordi den skal interface til MCE via et analog TV-kort, i princippet det samme som at sætte antennesignalet direkte til...

I stedet for at kigge på hardware, var det måske en bedre ide, blot at skifte til andet software, nemlig DVBviewer som har fuld support af DVB-subtitels...
Som ekstra bonus optagelse/visning af flere kanaler med et DVB-TV-kort...

Brugerinterface er udmærket, selvom MCE/vista nok er bedre....

DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu