|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 20-December-2007 kl. 10:03 |
Jeg ved der findes programmer på nettet til optagelse af netradio kanaler, desværre er alle ikke lige gode til f.eks. DRs kanaler.
Om styreprogrammet Vista kan spille ind, ved jeg ikke. Er der nogle som har aktuelle bud? |
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 799 |
![]() |
Jeg spurgte om nogenlunde det samme engang, kig her.
Jeg mener scremer-radio kunne tage de danske kanaler fornuftigt. Redigeret af MortenBby - 20-December-2007 kl. 10:31 |
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Screamer er den eneste der kan bruges
- og dog - jeg kan ikke gemme det jeg optager. Jeg har prøvet med DRs radio som ellers går fint igennem via Screamer. |
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 799 |
![]() |
Du kan godt optage hvad du hører, læs pkt. 7
Why to use Screamer Radio
|
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
![]() |
Efter et par timer lykkedes det i nogen grad at optage med Screamer, men inden jeg ser et andet mere effektivt program, vil jeg nøjes med at koble gammelt anlæg til via audio stik på pc.
Jeg vil dog håbe, at der ikke reduceres yderligere på fremtidens pc´er - at der ikke er FM stik på de nye pc´er kan jeg kun beklage. |
|
![]() |
|
![]() |
Vil lige tilføje, at jeg lige har prøvet RaimaRadio, som er lidt bedre.
Men - MP3 overgår aldrig wave, det kan trods alt redigeres som man vil. |
|
![]() |
|
CO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Hej !
Bruger selv " Audio Recorder for Free" uden problemer til bl.a. at optage musik fra dr´s netradio. Kan også optage i Wav.
Redigeret af CO - 21-December-2007 kl. 08:34 |
|
![]() |
|
![]() |
Som jeg kan se det, er det vist et program man skal købe. |
|
![]() |
|
CO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Har aldrig købt det,det er Freeware. Er vist kun "Audio Record Edit Toolbox" der koster penge.! Her findes der mange andre gratis lydediteringsprogrammer, men Audio Recorder for Free kan optage fra nettet. |
|
![]() |
|
![]() |
Om det kan bruges med Vista må komme an på en prøve - du må gerne lægge et link til Freeware versionen. |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
Tak - software installeret. Men hvordan fungere det med optagelse via internet radio? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |