|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Noerrelund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() Sendt: 22-December-2007 kl. 11:01 |
Hej i gruppen,
jeg har et problem med DVI udgangen på mit HIS Radeon X1300 grafikkort, ca. hver anden gang jeg starter min HTPC så er der intet billede på mit TV (DVI til HDMI). Jeg har haft nøgagtig samme problem på min stationære PC, med et andet Radeon grafikkort. Jeg tror derfor at det er ATIs software der er problemet, er der nogen der kender dette fænomen? Og endnu bedre er der nogen der har en løsning? Jeg har naturligvis prøvet med mange forskellige driver udgivelser og versioner af Catalyst Software Suite udover det der fulgte med kortet. Med venlig hilsen Mikael Nørrelund -- P4 3GHz, Radeon X1300 AGP, 2GB DDR RAM, 500GB SATA-II HDD, 1x FloppyDTV, Zaptor, Silverstone LC-13S, MCE 2005 Redigeret af Noerrelund - 22-December-2007 kl. 11:14 |
|
Med venlig hilsen
Mikael Nørrelund -- E8400@3GHz, ASUS P5E-VM HDMI, 4*1GB DDR2 RAM, 500GB SATA-II HDD, FloppyDTV, Zaptor (Digitale Spejl + HD pakken), Antec VERIS Fusion 430 Black, Windows 7 RC1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |