recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til indkøb til forældre
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til indkøb til forældre

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Novicen29 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til indkøb til forældre
    Sendt: 04-Januar-2008 kl. 09:45

Hej alle

Er ny i dette forum, men har flere gange søgt hjælp og info her på sitet, så takker mange gange for de ofte kompetente svar og løsningsforslag.

Jeg er på vegne af mine forældre blevet bedt om at finde en fladskærm + hdd-optager.

Jeg har fundet dette, da det passer nogenlunde til det de vil ofre:

Panasonic 37" plasma TH-37PX70EA

Panasonic DMR-EH67EC-K

De modtager deres signal via yousee kabeltv i en mindre antenneforening. Er klar over, at PX udgaven er med DVB-T, og at PV udgaven er uden, men er der prismæssig den store forskel? Findes der andre 37" skærme i samme prisklasse, der er ligeså gode eller bedre? Det er ikke planen, at de i første omgang vil have en selector, men med tiden bliver det måske aktuelt.

Vil recorderen være et godt valg til skærmen.

Håber på lidt respons.

Morten Nielsen

Til top
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Point: 967
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2008 kl. 10:07

Har ingen kommentarer til udstyret, det er sikkert fint.

Men... Yousee kommer jo med en ny HD boks som skulle være lige på trapperne, og en af modellerne får HDD. Dvs. man kan optage digitale programmer direkte. Det kunne være at dette var en mulighed fremfor den du har kigget på. Ulempen er naturligvis bare at der ingen dvd afspiller er deri.

Prisen er dog ukendt endnu, men der kommer sikekrt et tilbud på den hvis man køber den sammen med en programpakke - og det kan man få til 49/md

Til top
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Point: 967
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2008 kl. 10:08
Forresten så kommer de to nye danske HD kanaler til yousee's net i slutningen af januar, og lur mig om ikke det går hen og falder sammen med lanceringen af deres nye boks...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu