recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfor så svært med firmware.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvorfor så svært med firmware.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1287
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvorfor så svært med firmware.
    Sendt: 24-Januar-2008 kl. 21:51
Det undre mig snart lige meget hvad man skal købe, så skal der en Ny Firmware for at tingene virker godt nok. Jeg må indrømme at jeg er en klovn til at få sådan noget til fungere ( brænde downloade mm ) Jeg tænker også på ældre, hvis de køber noget hvordan skal de så kunne finde ud af det ? hvorfor kan man ikke bare ringe til dem der har sendt tv dvd Blu-Ray mm på gaden, så man kan få de sidste nye fimware tilsendt, det må da være rimeligt de sørger for at tingende virker godt de to første år af ens handel. Jeg kan jo se der er mange andre der har de samme problemer som jeg har. Min Sony 710 er da aldrig blevet lavet ny fimware til. I grunden er det vel ikke mit problem at man sender noget på gaden der ikke virker færdigt, så hvorfor skal jeg bruge tid på at rode med det ?
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD
MARANTZ SR 4600
KEF HØJTALER 6,1
Blu-ray LG 730
Humax BXR-HD
Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2008 kl. 22:10

Oprindeligt skrevet af kallek kallek skrev:

Det undre mig snart lige meget hvad man skal købe, så skal der en Ny Firmware for at tingene virker godt nok ...... I grunden er det vel ikke mit problem at man sender noget på gaden der ikke virker færdigt, så hvorfor skal jeg bruge tid på at rode med det ?

Det samme spørgsmål har jeg også stillet mig selv. Hardware-producenterne går vel bare ud fra, at alle forbrugere er entusiastiske teknik-nørder.

Og hvis Blu-ray - som rigtig mange jo håber på (og som det desværre også mere og mere ser ud til) - skulle blive sejrherre i formatkrigen, kan vi forbrugere helt sikkert også i fremtiden se frem til mange flere af dén slags fornøjelige små opgraderings-sysler.

Redigeret af musicus - 25-Januar-2008 kl. 08:56
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu