|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sneijder ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() Sendt: 03-Februar-2008 kl. 19:19 |
hejsa alle folkens jeg har kigget på 2 sider ang. HDMI kabel. og vil gerne vide hva DVI/VGA/Scart kabel skal bruges til ?
http://www.avxperten.dk/ og http://www.av-cables.dk/ men nu er jeg første gangs køber, så jeg ved intet om hdmi. Ville høre om det er muligt og få lidt tip fra jer andre brugere! Mange hilsner Martin S.F |
|
![]() |
|
Sneijder ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
hejsa ved i det er er nemlige første gang køber |
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Hej Martin,
Prøv lige at uddybe dit spørgsmål... ? -Kent |
|
![]() |
|
![]() |
Hvordan mener du :)? |
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
..at jeg ikke forstår hvad du spørger efter: du har kigget på 2 sider ang. HDMI-kabler, men nu vil du gerne vide hvad DVI/VGA/Scart-kabler skal bruges til? Hvad er det egentligt for kabler du er ude efter?? ![]() Og hvad er det du spørger efter? Er det hvilket type kabel du skal bruge i det konkrete setup (så ville det nok hjælpe at fortælle hvad du vil koble sammen), eller er du ude efter anbefalinger af hvilken fabrikant som laver de bedste kabler til prisen? Eller hvor det er bedst at købe kabler?? Eller.... -Kent |
|
![]() |
|
![]() |
jeg skal købe et HDMI kabel til mit nye 46 tommer samsung tv :) |
|
![]() |
|
Ole Pihl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
![]() |
Så skal du bruge et HDMI han/han .
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |