recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVBviewer og Transedit MMC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVBviewer og Transedit MMC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SimpleUser Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-August-2006
Status: Offline
Point: 231
Direkte link til dette indlæg Emne: DVBviewer og Transedit MMC
    Sendt: 05-Februar-2008 kl. 19:50

Så må jeg forsøge mig med DVBviewer.

men først vil jeg checke min tuner (Sandberg USB DVB-T stick) - om den kan fungere med DVBviewer.

Så jeg har installeret Transedit, som der står man skal, men når jeg søger efter kanaler i Transedit (hvilket vil er den måde man skal teste på?), så får jeg at vide at min tuner er optaget. Men jeg har ikke andre programmer kørende. Hvad kan jeg gøre?

Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 20:00

Det er ikke nødvendigt at bruge transedit...

Når driver til TV-kortet er installeret og optræder kontrolpanel/system OK,
skal DVBviewer blot startes.

Man går i indstillinger/hardware og scanner for hardware, så skulle TV-kortet gerne findes...

Herefter er man klar til at scanne for kanaler...

DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
SimpleUser Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-August-2006
Point: 231
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 21:01

Ok, men pointen var at at man kunne benytte transedit til at teste om ens tuner var kompatibel - inden man køber DVBviewer. Selvom 15 euro ikke er en formue

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu