|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() Sendt: 07-Februar-2008 kl. 19:11 |
|
Kig med her..
Sys de er mega grimt lavet (undskyld mig).. udstyret er seføli i orden , men men ak ak.. kig med her hos Home Theater Professionals under Inspiration Tak Skæbne http://www.htp.dk/htp.htm Redigeret af henrik-t - 07-Februar-2008 kl. 19:15 |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
HTP arbejder i øjeblikket på et nyt demo-rum. Jeg vil kraftigt anbefale at aflægge det et besøg når det er klart, det tror jeg vil give dig et noget andet indtryk af hvad firmaet er i stand til. |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Hehe. Ja, nogen af de opsætninger henhører helt tydeligt under "Kitch". Jeg ville ærligt talt nødig blive taget på fersk gerning i at se en tårevædet romantisk film, i en af dé lyserøde biografstole. Redigeret af musicus - 08-Februar-2008 kl. 11:55 |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
|
Ja, tak skævben, det var da nogle gyselige setups. Det må være INSPIRATION, som med en fom for et psykologisk trick skal motivere folk til at lave deres setups på den dimentralt modsatte måde af det de ser på billederne /Nils Redigeret af nbu001 - 08-Februar-2008 kl. 12:08 |
||
|
||
![]() |
||
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
|
Lool ja Flot er det ikke og så alle de billige lys på vægende og Rv rack.... ak ak
Men håber som AV Precision siger, at de får vent skuden hehe , for udstyret er jo i orden , og liger i toppen hvis du er seriøs, men savner lidt her, man machter eller bare bruger lidt penge på indretning osv... ![]() Den sidste bio kan lige gå an , men stadig , ja Kitch , og (Grim) Sorry HTP Skal nok rose jer , hvis jeres nye demo rum spiller max ![]() ![]() Redigeret af henrik-t - 09-Februar-2008 kl. 01:22 |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Jeg er ret sikker på at det er lyset der snyder, stolene er meget mere mørkerøde end det ser ud på billederne. Prøv at se på det første billede af stolene, den farve er formentligt noget mere rammende. Bortset fra dét, så er det jo kunden der bestemmer farven på stolene, så hvis de endelig skulle være lyserøde, så siger det jo ikke ret meget om installatørens kompetence. Der er ingen tvivl om at HTP vil være i stand til at lave det præcist lige så lækkert som du har lyst til at betale for. Jeg skal gerne arrangere en "studietur", når HTP's nye demorum står klar. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Billederne er gamle, så hvis de skal kritiseres for noget er det nok primært at de ikke har nogle nyere eksempler på hjemmesiden. |
||
![]() |
||
morphar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
|
Det i sig selv er vel også grundlag nok for kritik, at virksomheden vælger af profilere sig selv på den måde er jo blot beklageligt. Hjemmesiden er jo netop, hvad mange potentielle kunder vil se som virksomhedens ansigt udaftil, at det ikke er blevet prioriteret nok til en opdatering giver jo indtrykket af en useriøs virksomhed. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja der er bare et "dårligt billde af de stole , for de er Røde" Og ja det lyder som en god ide |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
|
Jeg kan nu roligt sige at mange af de biografer ikke har en særlig høj WAF.
Jeg kan specielt godt li' teksten teksten til dette billed: ![]() "De diskrete bagkanaler skæmmer ikke stuens udseende." http://www.htp.dk/gfx/inspiration/inspiration_1_4.jpg Men udstyret er i orden, hatten af for det. Jeg ville bare have bygget det sammen anderledes og mere anonymt. Redigeret af Cyberguyen - 09-Februar-2008 kl. 11:55 |
||
![]() |
||
![]() |
|
En installatørs primære opgave er jo at lytte til kundens ønsker. Jeg tvivler stærkt på at HTP vil levere de viste løsninger, hvis du ringer og beder om en så usynlig installation som muligt. Nu kan jeg jo ikke tale på andres vegne, men man kan jo mere eller mindre bevidst give et bestemt udtryk for firmaets fokus, ud fra den slags kommentarer. Der er vel ingen tvivl om at HTP fokuserer på maksimal ydelse frem for interiør-design. Det kan de _også_, men hvis man henvender sig til HTP, vil man ret hurtigt opdage at fokus er mere på ægte biograf-oplevelser end på at integrere anlægget i stuen. Det synes jeg egentlig er fair nok, der findes så tilsvarende andre firmaer der fokuserer mere på interiøret end på ydelsen. Under alle omstændigheder, uanset hvad man kan sige om og ud fra et firmas hjemmeside, så er HTP en af de førende og bærende kræfter inden for tung hjemmebio i Danmark, og jeg synes det vil være synd at dømme dem på baggrund af en hjemmeside. Anyway, jeg er ret sikker på at HTP tager det som en udfordring, og tilbyder interesserede et kig i demo-rummet når det er klar, som nævnt. |
||
![]() |
||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
|
Altså, det eneste jeg syns jeg kan sætte en finger på, er at de har et ret voldsomt forbrug af kridhvide kabelbakker, men alt i alt syns jeg nu det ser ret fornuftigt ud, jeg syns især den skjulte barco kanon er fedt lavet... men i det hele taget er det jo bare et udtryk for at der er forskellig smag personligt havde jeg jo nok selv valgt at bede installatøren om at fræse ledninger ind (hvis jeg var i den prisklasse hvor jeg havde en herskabslejlighed, og STADIG havde råd til en barco projektor) men det er jo en personlig smag, syns ikke der er så meget at klandre dem for... deres kunder har jo givetvis en idé om hvordan det skal se ud... jeg syns ikke deres "ultimative hjemmebiograf" er pæn, men på den anden side, så er der mørkt når man skal se film, og det er egentlig bare for mig et udtryk for at det er filmen og ikke hvilken farve plys der er på væggen der har fokus... igen havde jeg nok selv valgt anderledes, så det lignede en betonkælder knap så meget Og jeg vil MEGET gerne på studie tur, hvis ellers de ligger indenfor det offentlige transport på sjælland |
||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |