|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
oz1bv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 12-Februar-2008 kl. 09:49 |
Hej! Jeg er ret ny på området, men er nået så langt at FloppyDTV vil være et godt bud på en DVB-C TV tuner til mit XP MCE 2005. Når man får udleveret et kort fra YouSee ser det ud som om man ikke bare kan stoppe det direkte i tuneren - man skal så vidt jeg kan læse mig frem til have fat i et såkaldt "CAM modul". Spurgte i TDC butikken om de have et sådant, men de kikkede vantro på mig og anede ikke hvad jeg spurtge om. Så derfor: Kan nogen, kort, forklare hvilket CAM modul jeg skal købe for at anvende et YouSee kort? Mvh, Brian Redigeret af oz1bv - 12-Februar-2008 kl. 09:50 |
|
![]() |
|
STP36 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2004 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Det er vel sådan en fætter du skal have fat på
|
|
![]() |
|
oz1bv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Ja, men hvad skal "fætteren" hedde? Der er mange modeller når man søger og det er vel ikke bare en tilfældig model jeg skal have? Mvh, Brian |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p98_Viaccess-I- II-CAM--V484-.html Har konstateret at denne virker i forhold til yousee, dvs. vers. 484. (og technotrend c1500/dvbviewer)
Redigeret af avh - 12-Februar-2008 kl. 10:46 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Ja det er et Viaccess II cam du skal bruge til Yousee. Har dog ladet mig fortælle at et Matrix Reborn kan emitere Viaccess krypteringen, men har ikke rigtig kunnet få det bekraftet 100%
Men det er betydeligt billigere: http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p96_Matrix-Rebo rn-CAM.html Redigeret af Nagash - 12-Februar-2008 kl. 14:17 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |