|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() Sendt: 17-Februar-2008 kl. 22:03 |
jeg hentede en trial version af ArcSoft TotalMedia™ Theatre for at se hvad der var.
efter at have prvet det et par gange afinstallerede jeg det igen. Efterfølgende kan jeg ikke se DVD og live TV via Vista mediacenter. Jeg får en fejl om at jeg mangler en fil; magcore.dll filen hører til i ArcSoft TotalMedia og efter jeg installerede det igen virker alt normalt men da jeg ikke har lyst til at have totalmedia installeret vil jeg hre om andre har oplevet problemet og fundet en løsning |
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
Det tyder på at ArcSoft ikke har korrekt afinstalleret sig selv som decoder. Sprørgsmål et er om ikke Microsoft Decoder Checkup Utility virker på Vista, og giver dig mulighed for at vælge en anden decoder: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=DE1 491AC-0AB6-4990-943D-627E6ADE9FCB Mvh Brian Redigeret af Binnerup - 18-Februar-2008 kl. 11:01 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Binnerup, den virker ikke. Men der findes en anden til Vista som virker. Jeg har bare ikke lige linket her
|
|
![]() |
|
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
Her er linket til Vista udgaven:
http://mediacenterexpert.blogspot.com/2006/07/vista-media-ce nter-decoder-utility.html |
|
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80 HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7) WDTV Live |
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
Glimrende. Det er blot nogle registry ændringer, men det er ret meget nemmere med et program til det... |
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Nu fik jeg endelig tid til at teste det men det virker ikke, eller dvs at decoder checkup util virker fint men jeg får stadig fejlen og kan ikke se live TV eller DVD film.
EDIT: nu er jeg blevet lidt klogere. Jeg tror der arcsoft er lidt for grundige med deres uninstaller. Under uninstall siger den at der er nogle dll filer der er låst der ikke bliver brugt og om jeg vil slette dem efter næste reboot. Jeg har før sagt ja men bad den denne gang om at ignorere det og nu virker TV og DVD afspilning stadig efter reboot. MEN, myMovies tray app kommer stadig op og brokker sig over en manglende magcore.dll når jeg mounter en DVD iso. nogen ideér hvorfor det sker Binnerup? Redigeret af BeLLe - 20-Februar-2008 kl. 18:50 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |