|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() Sendt: 19-Februar-2008 kl. 18:10 |
||
"While Universal values the close partnership we have shared with Toshiba, it is time to turn our focus to releasing new and catalog titles on Blu-ray," said Craig Kornblau, president of Universal Studios Home Entertainment. The path for widespread adoption of the next-generation platform has finally become clear. Universal will continue its aggressive efforts to broaden awareness for hi-def’s unparalleled offerings in interactivity and connectivity, at an increasingly affordable price. The emergence of a single, high-definition format is cause for consumers, as well as the entire entertainment industry, to celebrate." http://www.homemediamagazine.com/news/html/breaking_article. cfm?article_id=12118 Redigeret af Iron Man - 22-Februar-2008 kl. 20:10 |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
der kommer gode nyheder hele tiden. dejligt.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
||
Ja, det er super. Forhåbentligt kommer der nyt fra Paramount inden ugen er omme. Sjovt, at Universal kom før Paramount, det havde jeg ikke ventet for 2 måneder siden |
|||
![]() |
|||
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
||
Selvom Toshiba nu officielt har meldt pas i kampen, så havde jeg ikke ventet så hurtig officiel melding fra Universal. Men hva', de skal vel alle hurtigt i gang, så der ikke er et for langt hul mellem det nu døde HD-DVD og Blu-ray udgivelserne.
Det bliver spændende at se om der i kraftig stigende grad er interesse for High definition. |
|||
Blu-ray
Film |
|||
![]() |
|||
Carsten Selleri ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() |
||
Nogend er ved om de stadig vil udgive de titler som de har annonceret på HD DVD?
|
|||
![]() |
|||
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
||
Universal ved jeg ikke med, men da Paramount gik HD-DVD exclusive sidste år blev samtlige kommende Blu-ray udgivelser på deres liste annulleret, hvorfor jeg også tror de vil lave samme stunt denne gang og skrotte alle kommende titler på HD-DVD. Men nu må vi jo se, efter en officiel udmelding fra Paramount.... og Universal for den sags skyld. |
|||
Blu-ray
Film |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Synes de har et vidst ansvar for at udgive på begge formater i en tid endnu. Kan godt forstå de vil udgive Bluray, men det er sgu for ringe hvis de bare dropper HD DVD. |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
.
Redigeret af flemming larsen - 24-Februar-2008 kl. 16:42 |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||
Der er en ret væsentlig forskel: Dengang blev der lavet en eksklusiv-aftale, hvor Universal skrev under på _udelukkende_ at udgive på HD-DVD. At Toshiba stopper HD-DVD, betyder ikke at Universal har en eksklusiv-aftale med Blu-Ray, og ej heller at de ikke må udgive på HD-DVD. Tværtimod, så vil Toshiba da kun klappe i hænderne over hver eneste licenskrone de kan skrabe i land. Om Universal vælger at udgive de forestående ting, er en simpel beregning af om de eksisterende HD-DVD ejere køber nok film til at det løber rundt. Jeg kunne godt forestille mig at software-udgivelserne fortsætter lidt endnu, men efterhånden som dem der har HD-DVD nu får købt en blu-ray afspiller, så vil de fleste af dem formentligt stille og roligt stoppe indkøbet af HD-DVD film, og dermed fjerne incitamentet for at udgive HD-DVD sideløbende med blu-ray. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Mit gæt er, at Paramount og Universal meget hurtigt ønsker forøge deres HD salg 3 eller 4 gange, og nu ligger muligheden der jo, eftersom der står rigtig mange blå afspillere rundt omkring, PS3 ikke mindst.... så jo hurtigere man ikke behøver arbejde på HD-DVD jo mere får man lavet på Blu-ray siden. Vi må se deres temperament og generøsitet efter med deres næste udmeldinger |
|||
Blu-ray
Film |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8682 |
![]() |
||
Universal har kun annonceret én med en releasedato - Fletch 11/3 - og jeg tror ikke vi ser flere. I øvrigt fortæller Kris Deering (fra bl.a. Secrets of Home Theater and High Fidelity) på AVS at Microsoft mere eller mindre trækker VC-1 ud af HDM markedet. Sidste version af softwaren er frigivet og supporten skulle efter sigende stoppe. Åbenbart har kun Warner været rigtigt interesseret i VC-1 selv om det understøttes fuldt ud af Blu-ray. http://www.avsforum.com/avs-vb/showpost.php?p=13156254&postc ount=21 Redigeret af lunddal - 19-Februar-2008 kl. 21:21 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg tror desværre for HD-DVD ejere, at de gør lige hvad der passer dem. Penton-Man (Hollywood insider) siger, at der kan gå 4 måneder før de er klar med Blu-ray. Pt. har de jo kun 1 HD-DVD for release liste. Det ser ud som om de venter med det helts store før de er klar med BD.
Redigeret af Iron Man - 19-Februar-2008 kl. 22:43 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |