recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp - PS og PS2...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp - PS og PS2...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Oliseh Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Frhavn, Denmark
Status: Offline
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp - PS og PS2...
    Sendt: 21-Februar-2008 kl. 21:51

Hejsa

Jeg er ikke den store nørd, og har lige et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med...

Min kæreste har en lille efternøler af en lillebror på 9 år, og han har fået færten af Playstation verden. Han spiller altid PS 2 når han er ved os, og forleden fik jeg så gravet min gamle PS frem som han fik med hjem.

Nu kommer problemet så. Hans far har hørt at spillekonsoler ikke er gode at bruge til fladskærms tv. De kan ødelægge fladskærmen af, og han må ikke spille på det de har derhjemme... Er det noget der passer??? Han kan jo ikke forstå for her må han godt spille på vores fladskærms tv, og jeg har sagt at jeg ikke har hørt det skulle kunne ødelægge noget af, men hans far er ikke til at gøre noget ved... Hvad siger i???

Dernæst har hans far sagt at han hørt man kan slutte en pc skærm til den, så han kan få sådan en dertil, men kan man det??? Og er det optimalt??? Håber i gider at svare derude, så jeg MÅSKE kan sætte ham faren på plads... 

Til top
veritas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2008 kl. 21:58
Så skal "svigermekanikken" vist have en noget gammel plasma skærm for at der er chance for at få burn-in, hvilket jeg går ud fra at der er tale om... Er det LCD burde der absolut ikke være nogle problemer...
Til top
Oliseh Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Frhavn, Denmark
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2008 kl. 22:20

Det er en LCD skærm fra Samsung. Jeg har selv en plasma fra Panasonic men har aldrig oplevet problemer og har heller ikke hørt om det, men har ikke så meget forstand på det igen, men kunne heller ikke forstå det.

Jeg må lige have fat i ham. Tak for hurtig svar. Hvad med det med computerskærmen??? Tror næsten han mente få fat i sådan en oldgammel en og bruge...

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu