recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Linksys WRT350N og PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLinksys WRT350N og PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tveskaeg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-September-2004
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Linksys WRT350N og PS3
    Sendt: 24-Februar-2008 kl. 21:43
Denne router har et USB stik så man kan forbinde en ekstern USB harddisk.

Ligeledes har routeren b.la en UPNP kombatibel Medieserver indbygget.

Er nogen her i forummet der har sådan en router og en PS3 og kan svare på
om PS3 kan anvende routerens medieserver?

Det burde kunne lade gøre da PS3 skulle kunne anvende en hvilken som helst UPNP medie server.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2008 kl. 22:18

Ifølge google og de mange forums, som har stillet præcis samme spørgsmål så understøtter din wrt350n altså ikke PS3.

Der skulle vist komme en masse DLNA fejl, og den ser ingen filer, så det må betyde at de altså ikke lige er kompatible..

Den primære årsag til at din PS3 ikke kan "genkende" filerne på din harddisk, og dermed vil fejle er at filer skal identificeres..

Og da jeg har 2 UPnP clienter (mit tv og ps3) som lige præcis har sådanne et problem kan jeg godt forklare hvorfor WRT350n ikke virker..

Philips standard (nok også WRT350n standard)
<map from="avi" to="video/x-ms-avi"/>
PS3 standard
<map from="avi" to="video/x-divx"/>

Så fordi din WRT350n identificerer avi filer med "x-ms-avi" er fil formatet så ikke understøttet på din ps3..
Du burde prøve nogle .mpeg filer og mp3, da burde være samme navn de identificeres med her, som min konfig ser ud, har dog aldrig spille mp3 musik på mit tv :-)

Til top
tveskaeg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-September-2004
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2008 kl. 19:08
Takker for svaret.

Jeg dog ikke købt routeren endnu så det ser ud til at jeg forsætter med min Dlink DGL4300 og sætter Tversity op som medieserver på min laptop. Den virker ihvertefald med PS3.

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2008 kl. 20:11

Oprindeligt skrevet af tveskaeg tveskaeg skrev:

Takker for svaret.

Jeg dog ikke købt routeren endnu så det ser ud til at jeg forsætter med min Dlink DGL4300 og sætter Tversity op som medieserver på min laptop. Den virker ihvertefald med PS3.

Det lyder fornuftigt :-) og fungerer det du har, så er det jo nok bedre at sætte TVersity op istedet.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu