|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Dongdoi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 79 |
![]() Sendt: 10-Marts-2008 kl. 09:08 |
Hvordan er kvaliteten af cd og alm dvd afspilning ?, ka forstå at den er en ganske udemærket Blue-ray afspiller. Kan nogle anbefale et godt tilbud eller hvor jeg ska købe en, remote er vel også en nødvendighed hva ellers ? |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
Har ikk prøvet at afspille cd'er og dvd'er men har læst at det skulle være godt.
Blu-ray afspilning er efter min mening genialt ![]() Jeg har en remote der til, den er ikke en nødvendighed idet du bare kan anvende den trådløse controller, men sku lækkert og en del nemmere med en remote ![]() |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
Dongdoi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 79 |
![]() |
Tak Matv88 ;) Har lige lidt yderligere ? Hvor fremtidssikret er den i forhold til de nye lydformater?, har pt selv dts og dd forbundet via analog, coaxial og scart Jeg har ik hdmi hverken i afspiller eller forstærker de er old,hva gør jeg og hva vil være optimalt ? Sidst hvilken remote er bedst ?
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
mht. remote har jeg den originale sony playstation remote, fungere rigtigt godt.. ved egenligt ikke om der er andre der fungere med bluetooth..
Har forbundet min ps3 til tv med hdmi, og til anlæg med optisk.. det er vidst det optimale.. Har du hdmi i tv'et og optisk i forstærkeren? din nye afspiller bliver jo ps3'en ![]() |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
kali ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
jeg har læst et sted at det truehd lydspor som kommer/er på bluray film kun er tilgængelig via hdmi udgangen i ps3'en, jeg tror faktisk det var her på recordere.dk hvor jeg læste det, men det lydspor er så kun relevant hvis man kører 7.1 lyd (vil jeg mene) selvom jeg ikke ved ret meget om det :)
jeg ejer selv en ps3 og har en denon 1908 som ps3+denon dvd afspiller er koblet til via hdmi, alt lyden trækker forstærkeren ud af hdmi og billedet bliver sendt op i fjernsynet - det virker perfekt førhen havde jeg en denon 1307 hvor ps3'en var koblet til med optisk kabel som også fungerede super som matv88 er inde på med henblik på fjernbetjeninger, så er den bluray fjernbetjening et genialt køb, og den købes vist til en 180 kroner incl porto - jeg er hvertfald meget glad for min |
|
![]() |
|
![]() |
Hey tak for alle de gode råd Jeg har denne forstærker http://www.avguide.com/products/product-1203/ Bruger digital coaxial fra dvd til forstærker og et godt ixos scart til px80eren plasmaen. vil jeg ku bruge digital coaxial fra PS3 til forstærker, og hdmi fra PS3 til tv ?
|
|
![]() |
|
![]() |
HDMI tv - ps3 (yep)
kan se i linket at der står 3 digital optical under specifikationerne. hvis det er en optisk indgang anvender du self optisk stik fra ps3 til anlæg ![]() om der er coaxial i ps3 ved jeg faktisk ikke. |
|
|
|
![]() |
|
P.Tholstrup ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
På disse links er der en masse info over hvad en PS3 kan og har af lyd- og video standarder:
http://www.edepot.com/playstation3.html http://whathifi.com/home-cinema/archive/2007/10/23/how-to-ma ke-the-most-of-your-ps3.aspx Som jeg forstår det, så er HDMI udgangen på PS3'en det eneste det virker, hvis man skal bruge nogle af de mere eksotiske lyd-formater pga den højere båndbredde i forbindelsen, hvor den optiske udgang kun er til 5.1 surround sound, i det gængse formater som vi har kendt dem de sidste 5-10 år. |
|
Ducati 1098S, Denon AVR-3808, PS3 60GB, Podspeakers, Sharp 46" XD1E,
|
|
![]() |
|
![]() |
ja 5,1 er lort..
![]() |
|
|
|
![]() |
|
RobertoCarlos ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Harald Nyborg kommer med et tilbud på fredag på ps3 40GB+formula spil til 3000kr ellers plejer Merlin at køre med nogle online tilbud på Ps3.. |
|
![]() |
|
Zed_dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Øøøøh, er du flink at underbygge den kommentar med noget mere sagligt?? Er sq lidt træt af folk som kommer med den slags udbrud uden at kunne underbygge det med noget konkret viden.... Og ja, det blev så lige dig der blev sorteper.. Det kunne lige så godt have været en alle de andre tosser herinde som konstant kommer med den slags mundbæ... Go' dag.... |
|
![]() |
|
![]() |
Ironisk ment
![]() Det lød lidt på ham før mig at 5,1 var noget gammelt hø ![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |