|
dvd/vhs kombi ! |
Besvar |
Forfatter | |
letmein
Ny bruger Oprettet: 11-November-2004 Status: Offline Point: 20 |
Emne: dvd/vhs kombi ! Sendt: 17-Januar-2005 kl. 22:23 |
Hejsa jeg står og skal finde en god kombi dvd/vhs maskine m stereo til en rimelig penge. er der nogen der evt har erfaringer med sådanne maskiner mht lyd/billed? letmein
|
|
clausewitz
Guld medlem Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
Sendt: 17-Januar-2005 kl. 23:22 |
Hvis der er tale om en kombi DVD-afspiller/VHS så kan jeg anbefale Panasonic NV-VP21. Den afspiller alle formater R/RW i +/- og inkl. DVD-RAM selv om der kun står at den afspiller DVD-R og DVD-RAM. Claus Redigeret af clausewitz |
|
letmein
Ny bruger Oprettet: 11-November-2004 Status: Offline Point: 20 |
Sendt: 18-Januar-2005 kl. 16:36 |
Hej Claus tak for dit svar, det er jo meget rart at den kan spille alt, så jeg prøver at finde mere info omkring den. Letmein |
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Sendt: 13-Marts-2005 kl. 14:43 |
JVC har også nogle gode maskiner, se mere her: JVC's 2005 line-up. Version 1. DR-MV1 og DR-MX1 Redigeret af Thorvald |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |