|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
akneboy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
![]() Sendt: 14-Marts-2008 kl. 20:16 |
Hvad pokker er nu det, findes dette fantastiske tv ikke i logitechs database. kan da ikke passe
|
|
![]() |
|
therkelsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Jeg havde ingen problemer med at finde tv'et under installationen og det meste virker da også hensigtsmæssigt efter programmeringen. Jeg har dog lige et problem med at få Harmony'en til at tænde for PX80. Er der nogen der har fundet ud af hvor man forlænger startsignalet så tv'et når at registrerer at det skal tænde (og gerne uden at alle andre signaler forlænges da det, så vidt jeg kan se, er det eneste sted hvor det er nødvendigt at forlænge impulsen)? |
|
![]() |
|
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
hold knappen nede.. det virker da på mit Pana tv med min harmony..
|
|
![]() |
|
therkelsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Jeg har lavet en aktivitet hvor der både skal tændes for tv og anlæg. Derfor sender Harmony'en signalerne uden at jeg kan få indflydelse på hvor lang tid det enkelte signal skal vare. Jeg har prøvet at indlæse tændsignalet manuelt og derved forlænge sendetiden men fjernbetjeningen fortæller bare at signalet er korrupt og at jeg skal holde knappen ned i kortere tid så det er ikke løsningen. |
|
![]() |
|
![]() |
Efter lidt dybere søgning fandt jeg svaret her. Jeg tester løsningen i morgen og vender tilbage hvis det ikke virker |
|
![]() |
|
akneboy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
![]() |
altså hvis jeg søger på th-42px80 så findes det ikke i logitechs database
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |