|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cos68 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() Sendt: 26-Marts-2008 kl. 00:33 |
I følge YouSee's hjemmeside skulle det nu være muligt at modtage de fulde versioner af Nickelodeon og Blue Hustler digitalt, hvis man har fuldpakken. Se her: http://yousee.dk/privat/nyheder/ Jeg har imidlertid ikke adgang til disse kanaler i fuldversionen, men kan kun se Nickelodeon om formiddagen, når den nye danske VH1 ikke sender. Har i andre samme problem? |
|
![]() |
|
Lyni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Status: Offline Point: 172 |
![]() |
Hvad for en Digital modtager har du ?
|
|
![]() |
|
cos68 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Jeg har blot et TechnoTrend C1500 budget TV kort i min PC. Alle andre kanaler i fuldpakken virker fint, og jeg kan godt se Nickelodeon og Blue Hustler i oversigten, men jeg har ikke adgang til at se disse to kanaler. Virker det udmærket med en Selector/HD Selector? |
|
![]() |
|
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() |
skulle Blue Hustler ikke sende fra kl. 23:00 på yousee net ,det gør de ikke eller også har yousee lavet en fejl. er der andre med samme problem? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |