|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
stokholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() Sendt: 27-Marts-2008 kl. 09:20 |
Er der nogen som kan anbefale en billig controller til PR3. Og kender nogen et sted hvor man kan købe en orginal controller....billig.
|
|
LG RZ-42PY10X
Denon AVR-1706 PS3 40Gb D80 |
|
![]() |
|
stokholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
Hmm....PR3. Der skulle stå PS3
|
|
LG RZ-42PY10X
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Jeg har lige rettet din overskrift Prøv at kigge på coolshop: http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_14 3&products_id=51123 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
como ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2006 Status: Offline Point: 163 |
![]() |
På mandag kommer sony`s dualshock controller, den skal du have. http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_14 3&products_id=54398 Redigeret af como - 27-Marts-2008 kl. 10:17 |
|
![]() |
|
Jenz87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
rettelse den 1.maj kommer den :P
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvis jeg ikke tager helt fejl er det nærmest kun i DK man ikke kan få dualshock før i til maj?
Jeg rejser til Hongkong i uge17, hvor prisen på dualshock er ca. det halve af dansk priser...så jeg venter nogle uger. Ellers tak for jeres forslag |
|
LG RZ-42PY10X
|
![]() |
|
Beelzebub ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Køb dem På Ebay uk der kan du også få de nye meget billigt.
|
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Visse af de sorte Dualshock 3 controllere på ebay står som JP version (Japan) og bliver solgt fra Hong Kong.
Er der nogen problemer med at købe en controller derfra? Er det ikke lige gyldigt, hvilken version controlleren er (altså om det er en US, UK eller JP)? |
|
Anders
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
flere forskellige butikker verden rundt (blandt andet coolshop og amazon) har eller har haft importeret japanske dual shock 3 kontrollere til salg .. så går stærkt ud fra det er lige gyldigt ![]() |
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Hvor pokker kan man bestille den dual shock 3, så man 100% sikkert slipper for told?
Jeg har lige prøvet cd-wow.com, men det l... fejler hele tiden (de er vidst også i gang med den helt store nedskæring af medarbejdere osv). Jeg håber bare ikke, pengene bliver trukket fra min konto!!! |
|
Anders
|
|
![]() |
|
![]() |
Du kan jo bare tage flyveren derud...jeg rejser i uge17 til HK - og så skal der stor shoppes
![]() |
|
LG RZ-42PY10X
|
![]() |
|
![]() |
Nå ja, god idé
![]() Nå, det kunne være, at man bare skulle prøve at bestille på en af Hong Kong butikkerne på ebay. Nogen erfaringer her? Ang. cd-wow.com: Kom lige til at læse et par andre steder på nettet, at folk har oplevet, at deres betaling fejlede og ordren derfor ikke blev oprettet osv. Men pengene blev trukket alligevel! Hvis det er tilfældet for mig, hvad pokker gør man så lige? |
|
Anders
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |