recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic SC PTX5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic SC PTX5

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kriller73 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic SC PTX5
    Sendt: 27-Marts-2008 kl. 14:51

Hej Recordere bruger.

Jeg har brug for lidt hjælp og håber at modtage et par gode ideér.

Jeg står pt overfor at skulle købe et home cinema center og har set på den udgående model fra Panasonic (har et 37" plasma fra dem også) Modellen hedder SC-PTX5 og er pt sat ned til 4000 (koster normalt 5000) idet at den nye model kommer frem på markedet i løbet af et par måneder. Grunden til at jeg vil have denne form for home cinema løsning er næsten ægte surround på kun 2 højtaler.

Er der nogle af Jer der har erfaringer med dette system (har lige fået en demo af anlægget og den var ok) men vil gerne have ris/ros fra andre brugere af dette anlæg. Evt hvis andre har forslag til et bedre anlæg til samme prisniveau.

Jeg ser frem til at høre fra Jer snart.

2 hjul er bedre end 4 hjul
Til top
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 733
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 16:29

Du skal vente på afløseren. Den kommer nemlig til at koste det samme som den gamle er nedsat til kr. 3.995.

Den har flere funktioner, der understøttes af Vieralink end den gamle, så alt mulig grund til at vente.

Endvidere bedre (og mindre) højtalere. Med den nuværende kan højttalerne ikke hænges på væg (da der er lydudgang bag også) - det kan de nye.

Se den nye her :  http://www.lyd-billed.dk/produkter/surround/panasonic/panaso nic_sc-ptx50eg-k.htm

mvh

Henrik
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu