|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DrRetina ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Status: Offline Point: 279 |
![]() Sendt: 28-Marts-2008 kl. 21:45 |
Hejsa,
Jeg har lige fået installeret Vista Mediacenter med FloppyDTV og DVB-C kanalkort og YouSee i København. Det hele virker meget fint i DVBviewer... men i Vista mediacenter er det sådan lidt tilfældigt hvor mange kanaler den finde i en komplet søgning. nogle gange 68 (inkl. radio), en gang 82, og to gange 89. Jeg har prøvet at skifte postnummer (hvis der nu skulle ændre noget) men uden effekt. Er der andre der har oplevet samme problem? |
|
Rygning ødelægger dit syn.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
DrRetina ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Status: Offline Point: 279 |
![]() |
Bare lige for at undgå misforståelser.. DVB Viewer finder 223 TV og 64 radio kanaler, altså et noget andet tal end Vista Media Center.
|
|
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
Dette er helt normalt, Media Center finder kun ukodede kanaler i oversigten. \Settings\TV\Guide\Edit channels Her kan du se alle 200 kanaler og unblock de kanaler du vil se |
|
![]() |
|
![]() |
Dejligt, mange tak for tippet! Ikke særligt intuitivt at lægge kanalvælgeren under "guide" hvis jeg lige skal prøve at se en lille smule mindre dum ud. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |