|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Julbeck ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() Sendt: 31-Marts-2008 kl. 13:04 |
Ja én er stadig grøn i HTPC faget. Men er der nogen som kan fortælle mig, hvordan man beskærer de programmer man optager på TV'et inden man brænder en skive, så man ikke får alt for meget med før og efter programmet man ønsker brændt. Jeg ved at selv billige HD optagere har en sådan funktion, hvorfor har Microsoft ikke lagt det ind i MCE ??? Hvad er godt at bruge til beskæring ? Går ud fra at man skal have fat i et 3. parts program ! |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Der findes efter min mening ret fremragende program, som kan håndtere MCE filformatet dvr-ms og også *.ts-filer. Programmet har et fremragende bruger-interface, der er uhyre let at gå til. www.videoredo.com Redigeret af avh - 31-Marts-2008 kl. 13:58 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |