|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Este ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() Sendt: 01-April-2008 kl. 21:51 |
Hejsa...
Jeg har indkøbt et azurewave dvb-c tv kort... Men jeg har problemer i dvbviewer med at scanne mine kanaler. Det er intet med mce at gøre, bare til stationær. Har læst mig frem til at man skulle kunne vælge en transponderliste, men jeg kan intet vælge.(Har yousee) Og jeg syntes ikke rigtigt jeg kan komme videre.. Nogen der har nogen foreslag? På forhånd tak. |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Når der scanners for kanaler Hvis det TV-kort virker skal det nu kunne finde kanalerne... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Este ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
2) vælg symbolrate 6875 og qam64 ?
Hvor skal jeg indtaste qam64? kan kun se boksen med symbolrate. Ja der er også et scm cammodul... Forstår det bare ikke... |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Hvis du har valgt kabel (og ikke satellit eller mastebaseret), vil transponderlistens dropdownliste indeholde en samling symbolrater med tilhørende QAM, som anvendes til kabel..
Dropdown-listen indeholder noget forskelligt, alt efter modtagetype, f.eks. navnet på satelliter, hvis modtagetype = satellit. Der skal være et indhold i dropdown-listen, hvis det ikke er tilfældet, må installationen ikke være i orden. Scanningen styres af *.ini-filer, dem finder du i mappen transponder under DVBviewer... Redigeret af avh - 01-April-2008 kl. 22:33 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Det TV-kort, du har anskaffet, synes ikke at stå DVBviewers liste over supported TV-kort... http://www.dvbviewer.com/en/index.php?page=features&sub= devices#devices Redigeret af avh - 01-April-2008 kl. 22:40 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay, jeg fandt ud af det. listen lå ikke i mappen der hed "transponders" da jeg lavede sådan en og smed den liste en virker det.
Indtil videre kan jeg finde 17 kanaler. men har nu problemer med at afspille dem. De kører, men intet lyd eller billede :/ |
|
![]() |
|
![]() |
Har du fået installeret relevante codecs til billede og lyd?
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja det ville jeg mene jeg havde...
Men hvilke ville du foretrække man lagde ind? |
|
![]() |
|
![]() |
Nogle codecs som virker fint.. Purevideo, intervideo, powerdvd (til MPEG2) Prøv at bruge funktionen, rebuild graph... |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay, må jeg kigge efter...
Ja har lige været inde og kigge, og opdateret flere gange. Den viser den enhed der. Hvor finder jeg cam menu? |
|
![]() |
|
![]() |
Det er menupunkt under View/vis...
Kan du afspille DVD-er eller andre video-filer med DVBviewer, det fortæller noget om codecs er installeret korrekt... Redigeret af avh - 01-April-2008 kl. 23:14 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Der sker intet i cam menu. Der står intet, man kan intet :/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |