Halsted skrev:
...Ulemperne ved XBox'en er at den larmer som en støvsuger...
|
Jeg tror faktisk lige præcis det er grunden til at jeg har udviklet et større had til min 360'er end den egentlig fortjener

.
Bevares, jeg mener da stadig at min PS3 vinder på mindst et par andre områder - Blu-ray (naturligvis) og interface fx - men ser jeg så på de positive ting ved 360'eren - større spiludvalg, bedre controller - bliver det vist rimelig tydeligt at det først og fremmest er støvsugerblæseren og jet turbine disc drevet i 360'eren der er hovedårsagen til at jeg overhovedet ikke har haft min tændt i over to uger nu, mens min PS3'er står tændt hele dagen, hver dag, hvor jeg løbende bruger den til spil, film, media streaming mv.
Jeg kan virkelig ikke holde støjen fra den forbandede XBox ud længere (og jeg spiller vel at mærke altid med hovedtelefoner på) - og da jeg nu faktisk er ved at have købt et rimeligt udvalg af gode PS3 spil, har jeg stærkt på fornemmelsen af min 360'er fremover kun vil blive tændt når der kommer virkelig interessante eksklusive titler jeg ikke vil gå glip af.
Selv nu hvor mange multi-format spil stadig kører bedre på XBox 360 end PS3, vil jeg uden tvivl holde mig til sidstnævnte version (jeg har enddog indkøbt et par PS3 spil hvor jeg allerede havde 360 versionen).
Jeg formoder at der er meget gode chancer for at fremtidige serier af XBox'en kan have lavere støjniveau pga. mere effektive komponenter der udvikler mindre varme (eller også finder Microsoft bare ud af at der altså ikke er nogen grund til at at DVD drev i 2008 behøver lyde som om det forsøger at lette

, og en mere støjsvag blæser burde sandelig også allerede være en mulighed) - men nuværende modeller ligger bare langt over min tolerence for støj.
Jeg har dog hørt rygter om at Elite modellen faktisk skulle være en anelse mindre støjende end den almindelige Premium?