recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Video-cd med Nero foto cd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVideo-cd med Nero foto cd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
runo18 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 147
Direkte link til dette indlæg Emne: Video-cd med Nero foto cd
    Sendt: 26-Januar-2005 kl. 15:59

Hej

Jeg har prøvet at fremstillen en video cd med Nero, men desværre kan jeg kun få lov at lægge 99 billeder ind på video-cden, og de 99 billeder fylder kun 150 mb, kan man ikke fylde video-cden op altså med over 600 mb billeder og dermed flere hundrede billeder ? eller på en dvd ?

Til top
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2004
Point: 733
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2005 kl. 16:16
Oprindeligt skrevet af runo18 runo18 skrev:

Hej

Jeg har prøvet at fremstillen en video cd med Nero, men desværre kan jeg kun få lov at lægge 99 billeder ind på video-cden, og de 99 billeder fylder kun 150 mb, kan man ikke fylde video-cden op altså med over 600 mb billeder og dermed flere hundrede billeder ? eller på en dvd ?

Ja, men du skal gøre det ved at lave flere "kapitler". Der kan maks. ligge 99 billeder i hvert "kapitel". Du kan så lade den lave en menu også, hvor du vælger mellem "kapitlerne".

Er det Nerovision Express eller Nero brændersoftwaren du bruger?

mvh

Henrik
Til top
runo18 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2005 kl. 16:18
Jeg bruger Nero brændersoftwaren, men kunne sagtens bruge Nerovision Express  hvis den er bedre da jeg har købt hele pakken.
Til top
runo18 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2005 kl. 16:35
Er der evt. en guide på nettet man kan læse hvordan man skaber en video cd, og hvordan man laver flere kapitler ?
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2005 kl. 16:45

Hej Runo

Oprindeligt skrevet af runo18 runo18 skrev:

Er der evt. en guide på nettet man kan læse hvordan man skaber en video cd, og hvordan man laver flere kapitler ?

http://www.doom9.org (under guides) er noget.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Tank Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-November-2004
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2005 kl. 19:51

Jeg har forstået dit spørgsmål således, at du ønsker at lægge foto på en CD / DVD til fremvisning på TV. Hvis det er video-optagelser, så så bort fra nedenstående.

Jeg bruger selv Pinnacle Instant Photoalbum. Købt i Computercity for 99 kr. Der findes to opdateringer på Pinnacles hjemmeside. Det er et rigtig godt program, og der er ingen begrænsninger på antaller af billeder i bibliotekerne - altså ingen 99 billeder max. Desuden kan du lægge musik ind og lave menuer mv.

Efter min mening er Pinnacle Photoalbum et af de bedste og billigste på markedet. Jeg har selv slettet Nero.s fotoprogram fra min PC.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu