|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() Sendt: 09-April-2008 kl. 11:02 |
Advent på XPMediaCenter.com.au forummet har lavet et MC Menu Mender plugin til Vista Media Center.
Dette plugin kan fjerne, omdøbe og flytte rundt på alle menuerne i Vista Media Center. Kan hentes i en beta version på forumsiden (man skal vist være registreret for at hente det). Bemærk, at der er et par manuelle skridt i forbindelse med at tage ejerskab af nogle DLL'er osv. Edit: Det er så et nyt plugin med sit eget navn... Redigeret af bluebucket - 09-April-2008 kl. 12:57 |
|
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80 HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7) WDTV Live |
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Nu har jeg testet det og kan ikke få det til at virke.
Det starter fint op men jeg får en fejl når jeg prøver at gemme ændringerne. Ærgeligt. Så er det tilbage til at lave ændringerne i hånden og vente på at det her program bliver færdigt |
|
![]() |
|
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80 HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7) WDTV Live |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |