|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
t0PD0g ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 09-April-2008 kl. 23:09 |
Hejsa Jeg har et TechnoTrend Budget C-1500 kort med CI og et viaccess CAM samt et TDC kort i min computer. Når jeg åbner DvbViewer er "Show CAM" grayed ud. Jeg har også prøvet ProgDVB, hvor der bare står "Waiting for data...". Er der en som har en ide til hvad problemet kan være? Mvh Olav |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Cam-modulet kører ikke... Prøv evt. at genstarte CAM-modulet (træk det ud og sæt ind igen). Man skal være i stand til at se CAM-informationer, ellers vil kodet kanaler aldrig virke... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
t0PD0g ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Hey Ja ukodet kanaler virker fint - jeg har sat hak i "has ci-interface" og jeg har også prøvet at hive cam'et ud og ind et par gange.. Mvh Olav |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Jeg ser i anden tråd du kører med Vista 64 bit... (den banale, cam-modulet er ikke vendt forkert?) |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Hejsa Det kunne man muligvis godt forestille sig. Når jeg installerer technotrends MCE tool installeres deres cam utility ikke, selvom jeg vælger den i listen over ting som skal installeres. Jeg er ret sikker på at CAM'et ikke vender forkert.. jeg har også prøvet at vende det om og da lykkedes det slet ikke at sætte det i :) /Olav |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du skal installere Technotrend plugins til DVBviewer, gøres under Windows Start>Dvbviewer>modify installation>get plugins. Derunder finder du lidt til TechnoTrenden som du skal installere. Derudover skal du bruge VC++ Runtime den seneste samt mindst 5.0.12 Driveren.
(Det er i øvrigt normalt at du ikke kan snakke med dit CAM i ProgDVB) Progdvb er udemærket til at teste forskellige ting men ellers vil jeg kalle programmet én stor Bugfest. VMR9 probler, VMR problemer, TT problemer. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Hejsda Det lyder lovende. Dog kan jeg kun se ét plugin i installationen - "Netstreaming Plugin". Min DVBViewer version er 3.9.1.0 Pro. Skal jeg have en nyere? Mvh Olav |
|
![]() |
|
![]() |
Så for satan - det virker sku :D Fantastisk - tusinde tak! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |