|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Syswatch ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 10-April-2008 kl. 21:20 |
Hejsa... Jesper |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Samme spørgsmål besvaret for to dage siden. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Syswatch ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Undskyld jeg ikke lige er så teknisk, men så vidt jeg ved er PowerDVD da noget software, og jeg bruger DVBViewer... Men jeg må jo prøve at rode med det.... |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Hvis du går ind under directx i Dvbviewer options, bliver det hele meget mere forståeligt for dig.
Selvom du bruger DVBviewer andvendes der ikke nødvendigvis codecs der er inkluderet i Dvbviewer (Elecard) Du skal vælge disse selv, og disse vil være tilgængelige i takt med de bliver installeret på systemet. PowerDVD eller CoreAVC eller Nero er angiveligt en af dem der anvendes i dit setup. Men for at få hardwareaccelereation skal du ind i programmet til den decoder der bruges og aktivere Hardwareaccelleration, i dit tilfælde AVIVOHD. Denæst vil der være hardware accelleration næste gang dvbviewer startes og din decoder anvendes. Redigeret af Patriarken - 11-April-2008 kl. 13:32 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |