|
Multimedie-afspiller til tv? |
Besvar |
Forfatter | |
Hijklm
Bruger Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Emne: Multimedie-afspiller til tv? Sendt: 11-April-2008 kl. 15:02 |
Hvis man nu har et analogt tv og en computer hvor der bl.a. ligger divx-film med .srt-undertekster, hvilken billig afspiller/harddisk skal man så vælge hvis man gerne vil se filmen på tv´et via computeren? De trådløse multimedie-afspiller fra bl. D-link er jeg i tvivl om reelt set kan bruges i forhold til overførsel via wifi. Og composite-kabel til computerens tv-out er bare ikke et særlig godt resultat på skærmen.... |
|
corgi
Bruger Oprettet: 05-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Sendt: 12-April-2008 kl. 21:08 |
Jeg købte denne her , den har Composite , S-Video . Component udgang digital lyd , du monterer en alm harddisk i den op til 500GB den afspiller VOB , avi . mpeg mpeg2 ,mfl MP3 musik , Jeg bruger min til billeder fra digitalt kamera , film fra videokamera film jeg har optaget på DVD recorder , den fylder ikke ret meget samtidig kan den bruges som ext harddisk til PC , har usb 2,0 der medfølger taske strømforsyning og kabler , manual , der hvor jeg købte min har vist en tilbage 1300 kr se evt www.rapsody.de |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |