recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SageTV m. DVBviewer som network recorder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSageTV m. DVBviewer som network recorder

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bace Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Direkte link til dette indlæg Emne: SageTV m. DVBviewer som network recorder
    Sendt: 12-April-2008 kl. 20:05

Jeg syntes det var på tide at opgradere fra analog til digitalt fjernsyn på min mediacenter maskine (Yousee kabeltv), og i den forbindelse har jeg købt et floppydtv kort, som alle anbefaler.

Herefter startede alle mine udfordringer dog.. for uanset hvilket mediacenter software jeg kikkede på, var der "store" mangler...

Så var det jeg faldt over kombinationen af dvbviewer og SageTV, hvilket på papiret kan klare alle mine krav. Det vil sige dvb undertekster, HD tv, god brugergranseflade mv.

Dette har jeg nu fået sat op, og det virker næsten, jeg har dog 2 problemer som jeg håber nogen kan hjælpe med at svare på

1) HD kanalerne virker ikke, dvs. jeg kan sagtens få dem til at virke i dvbviewer, men SageTV kan ikke fange kanalen - kan se at der genereres en .ts fil i stedet for en .mpg fil, som er tilfældet når jeg ser SD kanalerne...

2) Alt hvad jeg ser, eller har set bliver liggende på harddisken, dvs. jeg jævnligt skal ind og slette kataloget for at harddisken ikke læber fuld...

Håber I kan hjælpe, så jeg kan få de sidste ting løst, og dermed få det ultimative mediacenter til at spille

Mvh

Mikkel

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu