|
hvorfor skulle Panasonic DMP-BD30 lukkes |
Besvar |
Forfatter | |
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Emne: hvorfor skulle Panasonic DMP-BD30 lukkes Sendt: 13-April-2008 kl. 11:40 |
jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor, posten Panasonic DMP-BD30, skulle lukkes? http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=39441& KW=flemming+larsen ja, vi var lidt of topic et øjeblik, men hviken post er ikke det? der er mange som er meget værre. tjek denne. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=39084& KW=flemming+larsen så jeg kunne godt lide at vide hvorfor?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 13-April-2008 kl. 12:45 |
Tråden var ikke seriøs mere. Prøv at læs den igennem igen. Jeg overvejde helt at slette den, alternativt slette alle useriøse indlæg, men lukkede den istedet. Hvis der er behov for en (seriøs) debat om BD30, så lav et nyt emne om den. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Sendt: 13-April-2008 kl. 13:01 |
det skal vel ikke være så seriøst det hele? jeg har lige læst den igennem, og mange af indlægene, var på den ene, eller anden måde om bd30, ja jeg og hans j kom lidt ved siden af til sidst, men det var bare for sjov. det skal der vel også være plads til? jeg synes stadig at den holder sig, mere til emnet end, er blu-ray for dyre. men tak for svaret, jeg håbede bare ikke at det var, fordi nogen troede at hans j, og jeg var oppe og skændes, for det var bare pis. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |