recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Thermalright Ultra 120 Extreme
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketThermalright Ultra 120 Extreme

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 348
Direkte link til dette indlæg Emne: Thermalright Ultra 120 Extreme
    Sendt: 14-April-2008 kl. 23:32
Jeg købte denne højt anbefalede cpu-køler uden at tænke over hvordan den skulle sidde kabinettet.... smart 

Problemet er at den er 160 mm høj og derfor et par cm for høj til mit Zalman HD160 kabinet.

Jeg vil helst anbringe den i et desktop kabinet da den skal bruges til min htpc, men jeg kan ikke finde et desktop-kabinet som kan tage den.

Er der nogen som har erfaring med Thermalright Ultra 120 Extreme eller som kan anbefale et desktop kabinet som kan tage dette 160 mm høje bæst?

Redigeret af uffidon - 15-April-2008 kl. 13:47
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Februar-2007
Point: 348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2008 kl. 23:19
Hvis der ingen bud er på et desktop kabinet som er højt nok til at tage blæseren, er der så nogen der ved om man kan montere den vertikalt? altså med bundkortet monteret opretstående og blæseren hængende ud fra bundkortet? Jeg er lidt nervøs ved om bundkortet kan tage skade af vægten.
Til top
huiron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Januar-2008
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2008 kl. 14:51
Jeg har samme køler i et Antec sonata kabinet.
Mit er dog en originale version 1, ved ikke om det også går i de nye versioner ( 2 og 3 ), men vil tro det.

Det er en fed køler, men som du skriver den er altså temmelig stor.

God fornøjelse med den
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu