|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
vaering ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() Sendt: 30-April-2008 kl. 19:03 |
Hej,
jeg har for nyeligt købt en PS3 og står nu og mangler en ny forstærker, som klare klare den digitale lyd fra den. Jeg har slet ikke fulgt med siden jeg købte min gamle forstærker for 10 år siden. Jeg vil give omkring 3-4.000 kr og mærke er mere eller mindre underordnet. Hvad kan I foreslå mig, at jeg skal kigge efter? Håber I har nogle forslag til mærker eller kan sige mig hvad jeg skal være OBS på. /Dennis |
|
![]() |
|
Easterfarm ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Jeg er også ud og kigge efter en ny reciever. og regner med og købe en PS3, så har ikke behov for en reciever der understøtter HD lyd. Jeg har haft kigget på denne HT-SS2000. Er den noget værd?
|
|
![]() |
|
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
uden at jeg kender noget til den receiver, men så ligner den noget billigt... noget. den koster 400 $ og det er altså ikke tit, at man får mere end man betaler for. |
|
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg syntes også det er lige billigt nok... Men ok, nogle er glade for deres HTiB andre forbander det langt væk. Det er meget et spørgsmål om smag og behov.
Af reciever ville jeg gå efter nogle af de mindre Denon, Onkyo (605 eller 606) eller Marantz (4002). De er alle gode middelklasse recievere, og burde kunne erhverves for en 4-5K fra ny. Evt. burde det være muligt at skrabe noget godt brugt til sig, til en fair pris. Der får man langt mere for pengene... ![]() Højtalere: Lyt, lyt og lyt endnu mere... Her skal ørene og pengepungen bestemme. Så der kan det kun anbelafes man tager ud til nogle forskellige forretninger og lytter sig frem: TIP: Der er oftest meget at spare (prutte om prisen) hvis man køber reciever og HT samme sted - undtaget er HFK! ![]() ![]() Mange hilsener |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Easterfarm ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Okay, planen var nu at jeg ville lede kun efter receiveren fordi jeg har højtalerne og subwoofer (6.1). Men skal bruge en receiver med HDMI stik, så når jeg finder en PS3, jeg kan få HD lyd. Men max prisen på receiver ligger nok mellem 2500-3000, da man som elev jo ikke har det budget! Har I måske et andet valg på en receiver? Kan jo købe en brugt evt? |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Så ville jeg gå efter en brugt. Marantz, Denon, Yamaha, Pioneer burde være muligt at finde brugt...
![]() Onkyo er nok for "nyt og hyped" at finde brugt ENDNU, men når den nye xx6 serie kommer, så kan det være der sker noget! ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Wester ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 542 |
![]() |
Der skal nok findes brugte Onkyo``er, som jo er meget anerkendte verden over, men p. g. a. importørforvirring til tider, har haft det svært i Danmark. Jeg ville dog klart vælge en ny, hvis HDMI er aktuelt |
|
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
Jeg ville helt klart prøve at høre Sony's 2 nyeste inden køb af anden: eller
|
|
![]() |
|
![]() |
De ser helt sikkert gode ud og på papiret er der ikke meget at udsætte... De sony jeg har haft har da også været ret kraftfulde. Men dem jeg havde manglede bare lige det sidste i stereo, og i surround stod det endnu værre til... Men det var også nogle ældre drenge, så ved ikke helt hvordan de nye klarer den? |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Jeg tillader mig et lille tillægsspørgsmål istedet for at lave en ny tråd. Jeg skal selv bruge en receiver inden for overskuelig fremtid, prismæssigt ligger jeg ligesom Vaering - Og vil absolut maximalt bruge 5000 på projektet (gerne mindre). Jeg er på ingen måde Audiofil Derudover har jeg dog 1 krav: Den må maximalt være ca. 13 centimeter høj (dette er 1000% ufravigeligt, da hylden den skal stå på er 14½ centimeter høj og jeg ikke gider have nye møbler). Jeg har kigget lidt på Panasonic SA-HR50, SA-XR58 og SA-XR59 - Feature mæssigt kan jeg sagtens se foreskellene, men hvordan er de hvis man sammenligner på lydkvalitet? - Ku godt have en mistanke om, at forskellen ikke vil være så stor? Skal kun bruges til 5.1 lyd, samt musik iøvrigt. Andre alternativer til Panasonic? Redigeret af Kasper_J - 10-Maj-2008 kl. 14:29 |
|
![]() |
|
![]() |
TIl prisen er der nok ikke mange... Så snakker vi nok Densen, Thule el.lign. evt. primare eller rotel, og så er de første 30K røget... ![]() Så vidst jeg ved, er der ingen der laver så små recievere som Panasonic. Dog tror jeg ikke de leverer, hvad jeg ville forvente, men det er nu en anden snak. Tror mange af dem der har dem er glade for dem... ![]() Jeg ville gå efter SA-XR59 er flere grunde: 1: Tilslutningsmuligheder, de er ok - ingen store mangler (dog kun 2 HDMI ind) 2: Mulighed for bi-amp/wire af front, hvilket nok vil løfte den totale lytteoplevelse, da de 100W nok ikke holder i længden så der bliver brug for de ekstra 2 kanaler til fronterne... Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
wamsler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() |
denne er 10 cm høj og spiller fænomenalt godt til prisen
http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/cambri dge_540r_v3_surround_receiver_soelv.htm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |