recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GTA 4 "Clean disk problem"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGTA 4 "Clean disk problem"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bernxe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: GTA 4 "Clean disk problem"
    Sendt: 18-Maj-2008 kl. 18:34

Hej..

Jeg besidder en Xbox 360 og har derfor ligesom så mange andre købt det nye GTA 4 da det udkom... Glæden har været stor, men nu har jeg gennemført ca. 40 % af spillet og nu vil min konsol ikke spille det mere?!?... Den begynder 5-15 inde i spillet at lukke ned.. og dette forekommer hver gang jeg spiller uden undtagelser... Dette sker i den forstand at den skriver, jeg skal "Clean disk" eller "Restart min konsol"... Det er næsten som om min blæser slår fra??.... Har nogen oplevet det samme problem eller er der nogen som har en ide til at løse problemet, vil jeg meget gerne høre fra jer?!

Mvh..

Til top
Venomous Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-November-2006
Point: 420
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2008 kl. 20:16

Køb en PS3

Har du tjekket om der er kommet ridser i skiven, Xbox har det jo desvære nogle gange med selv at ridse skiverne.

Til top
Bernxe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Maj-2008
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2008 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af Venomous Venomous skrev:

Køb en PS3

Har du tjekket om der er kommet ridser i skiven, Xbox har det jo desvære nogle gange med selv at ridse skiverne.

PS3 nej tak ..Ingen ridser i skiven?!?    

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu