|
Bærbar DVD afspiller til biltur i USA |
Besvar |
Forfatter | |
clausjul
Junior bruger Oprettet: 19-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
Emne: Bærbar DVD afspiller til biltur i USA Sendt: 24-Maj-2008 kl. 09:05 |
Vi skal som mange andre danskere en tur til Florida, USA. Vi har to børn med og der vil være nogle lange køreture, så vi har brug for en bærbar DVD afspiller med 2 skærme. Ønsker: 1) 2 skærme PS: Der findes et indlæg med samme emne, men det er fra over et år tilbage, så derfor et nyt tråd. Redigeret af clausjul - 24-Maj-2008 kl. 09:06 |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Sendt: 24-Maj-2008 kl. 10:02 |
Det var da en nem opgave: Tilbud Ellers er biler i US ofte udstyret med det. Det er helt normalt at der er mere end et 12V udtag i biler idag, netop til det foremål, og ja det er naturligvis universelle. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
happyhenrik
Junior bruger Oprettet: 14-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Sendt: 08-Juli-2008 kl. 09:36 |
Radiomanden: er den thansen god ? Selv er jeg ved at få røde knopper, af at finde noget ordentligt til ungerne. Købte først en denver - den døde efter et år. Så købte jeg jeg en ny denver (anden model) - den holdte 2 dage. Nå tænkte jeg... ik mere bras til en tusse... så jeg forsøgt mig med et sæt fra Dantax til 1700,- i Elgiganten. Når den viser film og jeg kører i min bil, så går motorlyden fra min bil i højtallerne på dvd afspilleren... Lyder som en turbo der hyler... Så nu bliver de returneret. Så derfor: Er Xzound DV-2 noget værd ? eller har den bare samme indmad som denver har ? |
|
happyhenrik
Junior bruger Oprettet: 14-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Sendt: 08-Juli-2008 kl. 12:16 |
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Sendt: 08-Juli-2008 kl. 12:20 |
Jeg ville helt klart købe det derovre.
vil tror du kan få det til ½ pris. check evt frys.com eller bestbuy.com Ja cigarret tænderen er identisk med de danske. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |