|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() Sendt: 30-Maj-2008 kl. 11:13 |
Jeg skal til at bestille en Onyko 606 fra tyskland Kan se at man kan få Onyko til 3300 fra www.fscomputer.de nogle der har erfaringer med dette site? Eller nogle af de andre forhandler http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/994707_- tx-sr-606-onkyo.html Jeg kender selv Technikdirecht og Tsnversand men der koster de lidt mere. |
|
![]() |
|
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Hej! Har selv kigget lidt på fsc - se evt. det link (en søgefunktion som Pricerunner) jeg har lagt i en anden tråd - her er kommentarer fra kunder. Redigeret af chico - 30-Maj-2008 kl. 12:15 |
|
![]() |
|
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
Hvilken Tråd? Redigeret af Bredvig - 30-Maj-2008 kl. 12:19 |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
[QUOTE=Bredvig]
Jeg skal til at bestille en Onyko 606 fra tyskland Kan se at man kan få Onyko til 3300 fra www.fscomputer.de nogle der har erfaringer med dette site? På det site du linker til koster onkyo 606, 479 eur du må da have forbindelser til et godt vekselkontor, når du oplyser prisen til 3.300 dkr. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |