|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
franco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2006 Status: Offline Point: 74 |
![]() Sendt: 02-Juni-2008 kl. 00:14 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hej, er efterhånden træt af alle de kabler der ligger bag reolen og har besluttet mig at have en mediacenter istedet for mit udstyr. forløbig har jeg følgende DVD afspiler PS3 satelite reciver Digital tv modtager onkyo 605 KEF 3005 højtaler Media centern skal være relativ lille, larmer meget lidt, god køling. Skal ser godt ud ellers vil konen ikke have den.... Skal brug en bluray afspiler, satelite reciver kort og et godt grafik med HDMI udgang. har aldrig haft en media center før , så vil lige høre hvordan den skal kobles til onkyoen via kun HDMI eller optisk. TAk |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
AMD 780G / 2600 MHz / 1xSATA / Micro-ATX / 0CPU / VGA / LYD / 2xPCI-32 / 1xPCI-E / BundkortxRDRAM / 1xFW400 / 1 x ATA, 5 x SATA, 1 x eSATA... 549 kr Phenom X4 2.2 GHz / 2 MB L2 / 1.1/1.15/1.2/1.25 V / 70 °C / AMD Processor in a Box (PIB) 0,48 kr. 1.049 kr 2 x 1 GB (2 GB) / DUAL RAM / DDR II SDRAM / PC2-8500 / 1066 MHz / ? Bit / ? ns / CL5 / 2.2 V / Ikke-paritet / DIMM 240-pins / Guld Belægning / Ikke-paritet... 0,18 kr. 370 kr. Samsung SpinPoint F1 HD753LJ 750 GB 750 GB / HDD / 7200 rpm / 32 MB / 300 MBps / 8.9 ms / 3.5" x 1/3H / Intern 3.5 0,84 kr. 632 DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM / BD-ROM / 32x (CD) / 12x (DVD) / 5x (BD) (R) / Intern 880 kr. Kabinet / ATX / PSU 300 Watt / 1x5.25" Ekstern / 1x3.5" Intern / Sort / 3.5 Kg 1.349 Logitech diNovo Mini Logitech diNovo Mini (Dansk) (Bluetooth) Bedste pris: 837 kr. Det er hvad jeg har kigget på igemmen edbpriser.dk men der er stadigvæk problemmet med at få Lossless lyd som jeg ikke har fået noget svar på endnu. Resten er som det skal være, jeg søger nemlig en erstatning til min PS3 eller anden BD-afspiller. Redigeret af Mr. Anderson - 03-Juni-2008 kl. 18:47 |
![]() |
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeg har gentagne gange gjort opmærksom på at nf8200 og intel g35 kan klare lossless lyd, det samme kan Auzen x-tension i kombi med X-FI prelude. Men det hele drukner i anbefalinger af forskellige forslag med Gigabyte løsninger baseret på deres 780 kort. Jeg synes dette er frustrerende, ligesom jeg synes at det er frustrerende at folk der vil bygge sig en HTPC og folk der anbefaler dem ikke tænker over at der vel skal en TV-Tuner i. But anyways.. Liste over enheder der nu og indenfor den næste måned ca. vil kunne sende lossless.. Intel G35 & G45 IGD GeForce 8200 & 8300, nForce 750a & 780a SLI mGPU til AMD MCP7A (GeForce 8200 etc.) mGPU til Intel ATI Radeon HD 4800 serien dedikeret grafik (På markedet om et par uger) Auzentech Auzen X-Fi Prelude 7.1 med HDMI X-tension ASUS Xonar AV1 Redigeret af Patriarken - 03-Juni-2008 kl. 19:43 |
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
![]() |
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
"Patriarken" Tv-kort kan man jo selv adde til systemet og som jeg ser det på marked i dag er der ikke nogen med DVB-C HDTV til PCI som jeg søger, ret mig hvis jeg er forkert på den. Ang hvad han søger skrev jeg hvad jeg havde tænkt på at købe ikke nødvendigvis hvad han skulle købe Ang. bundkortet var jeg ikke klar over det du nævner med Intel men glad for de nævner det for så har du lidt løst mit problem, der kommer dog et spørgsmål til det. Disse grafik og chipset har de fælles lyd og billede i et HDMI stik med fuld support på begge sider (HDMI 1.3)? Kan du anbefalde mig et bundkort med det hele, lidt som den gigebyte? Tak for imput for min siden af, undskyld for misbrug af din tråd "franco" |
![]() |
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Ang det DVB-C HDTV, så kan både technotrend budget 1501, og FloppyDTV/fireDTV klare HDTV i Mpeg4.. Hvis lossless lyd er et krav, så snup da sådan et g35/g45(hvis man kan vente) eller et N8200... forskellene i de forskellige løsningers ydelse og strømforbrug er vist marginalt, mener dog N8200 er smartere når man skal bruge det til blu-ray, da G35(g45 får det) vist ikke har hardware understøttelse af h.264.. |
![]() |
franco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2006 Status: Offline Point: 74 |
![]() |
Tak for jeres svare, nu er jeg næsten klar til at bestille. vil dog høre jer om komponenterne passer sammen eller om I har en anden mening eller forslg.
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |