|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
heol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Status: Offline Point: 52 |
![]() Sendt: 07-Juni-2008 kl. 21:50 |
Vi har et gammelt "sommerhus" fjernsyn med to højtalerudgange (minijack). Et til højre og et til venstre kanal. Lyden er temmelig dårlig i selve fjernsynet så i håb om lidt bedre lyd købte vi nogle PC højtalere og håbede det ville hjælpe, men de højtalere vi har købt har kun et enkelt minijack til stereo. Er det muligt at købe et kabel eller noget der kan samle de to udgange på fjernsynet så PC højtalerne kan benyttes her ? (syntes ikke rigtig jeg kan finde noget) mvh Henrik |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Er der ikke i menu opsætningen mulighed for at "samle" de to udgange til en? Ellers så er der jo den mulighed at finde en radiomand, der kan fremstille et kabel. Redigeret af Kampus - 07-Juni-2008 kl. 21:54 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for tilbagemelding. Nej desværre ikke - det er også noget gammelt skidt. Hvis der ikke er en nem håndkøbsløsning tror jeg vi skrotter det og køber et nyt. mvh Henrik |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det skulle så være i en specialbutik for elektronik komponenter, sådan et sted hvor de har løsdele til hobbyfolk. Noget der hedder RC electronic her i Jylland ved jeg.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Tak - men hvad søren hedder sådan et kabel egentlig - så bestiller jeg det med det samme |
|
![]() |
|
![]() |
Det ved jeg ikke. Kan heller ikke lige finde hjemmesiden.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ok. Der ligger en elektronik forretning i nærheden af hvor jeg bor - det kan være de ligger inde med noget.
|
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
Prøv at kigge her: http://www.av-cables.dk/minijack_kabel/minijack_adapter_138_ da/ |
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det må da være en lige til løsning, at bruge udtaget til Headset som TVet sikker er udstyret med. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Det tvivler jeg stærkt på der er, når der er to jacks til højttalere. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det ene udelukker jo nødvendigvis ikke det andet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Brinck elektronic har helt sikkert det du søger. Hilsen Ole
|
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |