|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mainleif ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() Sendt: 14-Juni-2008 kl. 14:04 |
Hej jeg har et hauppage 150 kort og vista. Jeg har sat mit analoge videokamera til tv kortet via phono stik indgangen på tvkortet og det har virket fint med win2000tv for langt tid siden. Men hvordan får jeg windows media center til at modtage denne ekstra "ext1" kanal? Når jeg konfigurerer windows mediacenter tvsignal så henter den bare automatisk alt den kan finde men den kan ikke finde videosignalet. Typisk vil videosignalet også skulle modtages på en specielt kanal "ext1" som på mit fjernsyn. Kan windows mediacenter ikke det?
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jo....Sæt det op som en STB...
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |