|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10593 |
![]() Sendt: 16-Juni-2008 kl. 10:49 |
Jeg optog forleden en film fra DR1 med DVBViewer. Den kan selvfølgelig fint vises med undertekser med DVBViewer. Jeg klippede herefter overflødigt materiale væk i begge ender med Videoredo. Den redigerede optagelse har ingen undertekster i DVBViewer, hvorimod VLCPlayer fint viser underteksterne. Kan DVBViewer kun vise undertekster fra sine egne, uredigerede, optagelser? Jeg har nemlig haft samme problem med en film der var optaget med anden software. Her kunne DVBViewer heller ikke vise underteksterne, selvom de var med og optagelsen ikke var redigeret. Er der et workaround så DVBViewer også kan vise underteksterne? Flemming Redigeret af fltk - 16-Juni-2008 kl. 11:43 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Det var en lidt underlig ting. Videredo har lovet at løse problemet. Det står i deres roadmap for udvikling af produktet. Der er også et problem med flere lydspor... Redigeret af avh - 16-Juni-2008 kl. 11:06 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10593 |
![]() |
Hvis man bruger trim and copy source file funktionen i Videoredo, så bibeholdes underteksterne uanset hvor meget man klipper i optagelsen. Det er denne funktion jeg har brugt. Flemming Redigeret af fltk - 16-Juni-2008 kl. 11:17 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Der er noget jeg har overset her ... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
QUOTE=avh]
Ja til ovenstående spørgsmål. Jeg har endnu ikke prøvet at klippe med ProjectX for at se om det giver samme resultat. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Jeg havde samme problem med undertekster i DVBViewer.
Tjek i indstillingerne at OSD IKKE er disabled. Videoredo har tidligere haft problemer med DVB subtitles, så de røg væk, hvis man brugte programmet, men hvis du ikke har problemer med VLC, hvilket jeg heller ikke havde, vil jeg anbefale du tjekker OSD. |
|
![]() |
|
![]() |
OSD er ikke slået fra. Har nu prøvet at klippe med ProjectX. Så er der ingen problemer og også DVBViewer kan vise den redigerede optagelse med undertekster. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Er det .TS i alle bruger? Ifølge Griga/Hackbart gør de absolut intet ved en .TS (TransportStream) |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det er .TS, men hvem eller hvad er "de"? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Det er de to rødder der udvikler DVBViewer. De er godt nok for viderkomne hvad angår kommuniktion, men de er nok dem i verden der ved mest om DVB C-T-S (Tror jeg, men jeg kan jo være urealistisk imponeret!) |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad mener du så med, at de to intet gør ved en .TS? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
![]() |
Er der sket noget vedr. Videoredo, hvor det klart fremgår at DVB-subtitels ikke findes i outputtet, siden dette? Eller ved at anvende projectx, som også #fltk bekræfter... Redigeret af avh - 17-Juni-2008 kl. 09:11 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |