recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - navne på mp3 mangler på ps3 efter kopieri
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketnavne på mp3 mangler på ps3 efter kopieri

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Direkte link til dette indlæg Emne: navne på mp3 mangler på ps3 efter kopieri
    Sendt: 17-Juni-2008 kl. 14:18
navne på mp3 filer  mangler på ps3 efter kopiering , når mp3 mappe er kopiret over til ps3 , hedder mappen bare album 3 , og spor 1 og 2 osv... med fra den hd jeg kopirer den fra hedder den det rigtigt ?  håber at der er nogle som kan hjælpe mig med dette store problem....
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2008 kl. 14:25

Ved ikke om jeg forstår dig rigtigt. Men hoved mappen på PS3 skal hedde musik / Music alt efter om du har DK eller US XMB.

Kopier dine albums ind i Musik mappen, så skulle de gerne have det rigtige navn, ellers har du ret så er det da mystisk.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2008 kl. 15:21
ja det er også det som jeg gør, men de kommer bare til at hedde Album 1 i stedet for det rigtig navn på musik cden, og track nummerne kommer til at hedde spor 1 osv. i stedet for de rigtige nave som nummerne jo har ... jeg syntes at det er rigtig mærkeligt , og træls.... for hvis de da bare hed det sammen så er det jo meget nemmere at finde de nummer man gerne ville høre , men er jo bare lidt svært når de jo kun hedder spor 1 2 3 4 osv.... i stedet for de rigtige nave .....
Til top
Rekvium Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-April-2008
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2008 kl. 16:00
Problemet er at PS3'en ikke kigger efter navnet som sådan. Du kan omdøbe filen lige så tosset du vil på computeren, men det er ikke det den ser efter. Åbn en musikfil i mediaplayer, højreklik på den i afspilningslisten og vælg egenskaber. I egenskaber vælger du indhold. Hvis ikke det hele står rigtig dernedaf, kan din PS3 ikke finde ud af det. Kan ikke lige huske hvordan man ændrer det, men arbejder lige lidt på det.  
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2008 kl. 15:43
Lyder rigtig godt , håber at du finder ud af noget Rekvium (hvordan man kan måske ændre det)
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2008 kl. 19:33

Nu har jeg ikke fået mig en PS3 endnu, men det lyder som om den kigger efter ID3 tagget, istedet for filnavnet?

Hvis det er tilfældet, er der en masse forskellige måder at få udfyldt sit ID3 tag på uden at skulle taste en masse manuelt.

Så vidt jeg husker kan foobar gøre det: http://www.foobar2000.org/ men ellers er det bare en google søgning om redigering af ID3 tags - der er massere af info om det.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2008 kl. 14:08
Mange tak for svaret , det vil jeg lige prøve af her i aften så ....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu