|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
heol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Status: Offline Point: 52 |
![]() Sendt: 19-Juni-2008 kl. 21:23 |
Emnet har sikkert været diskuteret masser af gange før men tingende ændrer sig jo med lynende hast. Jeg har en Seagate 7200.9 250GB disk i mit media center og den er næsten lydløs. Så jeg købte en tilsvarende disk fra Seagate på 500GB pga pladsmangel, og tænkte at den ville være ligeså støjsvag. Men hold da helt op - da jeg satte den i maskinen og fik tændt op for den lød det næsten som et helt diesellokomotiv, så den kan jeg godt skrotte Hvilken disk kan I anbefale på 500GB som er støjsvag, og er der noget jeg skal tage højde for ved købet ? mvh Henrik |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10593 |
![]() |
Western Digital laver en serie som er specielt udviklet til mediacentre og harddiskrecordere. Prøv at studere udvalget på EDBpriser. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
heol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Super - takker for det. |
|
![]() |
|
Nitten82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
Hej fltk Det lyder godt med en serie specielt til htpc, tænker du specifikt på Greenline serien, som wd5000aacs ? Mvh. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
![]() |
Du skal gå efter deres AV serie, de er lavet til HD recordere og PVR'er jeg har selv denne disk i min HTPC: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=388936&am p;searchArea=&Soegeord=av den er næsten lydløs, jeg skal faktisk lægge øret på HTPC'en før jeg kan høre den, når den arbejder. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |