Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Corner
Junior bruger
Oprettet: 05-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
|
Emne: Engelsk PS3+dansk sprog? Sendt: 02-Juli-2008 kl. 10:21 |
Hey alle
Er ved at være træt af at vente på PS3 fra Coolshop, så overvejer at købe fra Amazon.co.uk.
Nogle der ved om playstationen kan indstilles til Dansk, som var den dansk, ved godt den er kombatibel med DVD'er, spil osv. er bare interesseret i sproget:)?
Pft. Corner
Redigeret af Corner - 02-Juli-2008 kl. 10:29
|
 |
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
|
Sendt: 02-Juli-2008 kl. 10:22 |
Corner skrev:
Hey alle
Er ved at være træt af at vente på PS3 fra Coolshop, så overvejer at købe fra Amazon.
Nogle der ved om playstationen kan indstilles til Dansk, ved godt den er kombatibel med DVD'er, spil osv. er bare interesseret i sproget:)?
Pft. Corner
|
Det kan den....
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
 |
A_Nielsen
Guld medlem
Oprettet: 27-April-2008
Point: 754
|
Sendt: 02-Juli-2008 kl. 10:29 |
Har selv købt min PS3 hos amazon, og der var dansk sprog.
|
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12431
|
Sendt: 02-Juli-2008 kl. 13:33 |
Selv min japanske PS3 taler dansk
|
 |
Corner
Junior bruger
|
Sendt: 02-Juli-2008 kl. 13:59 |
Ok, mange tak:)
|
 |
RuneH
Guld medlem
Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1760
|
Sendt: 02-Juli-2008 kl. 15:15 |
Købte min over Blockbuster.dk bestilte den en fredag, og havde den tirsdag morgen med GLS(?). Rimelig pris med to spil til.
Er de der Coolshop.dk overhovedet til at stole på? Syntes jeg høre meget gøjl omkring dem.
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
 |
Miths
Super bruger
Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
|
Sendt: 02-Juli-2008 kl. 15:30 |
Jeg er bare glad for at min danske PS3 taler engelsk  .
Jeg holder mig helst langt væk fra dansk når vi taler om teknik, spil og meget andet - da jeg synes det ofte ender i en uskøn blanding af dansk med diverse engelske termer og vendinger strøet rundhåndet omkring, og desuden kan gøre det svært fx at søge efter hjælp på nettet, hvis man er vant til at se danske fejlmeddelelser o.lign. på sin Windows PC eller spillekonsol.
Med undtagelse af et par familie emails, så er det her forum faktisk det første sted jeg har skrevet mere end et par ord på dansk i de sidste 4-5 år - selv mit arbejde er på engelsk.
Ironisk nok så læste jeg faktisk dansk på universitet i et par år, med henblik på at blive dansklærer  .
|
 |
Deucalion
Bruger
Oprettet: 03-Juni-2007
Point: 83
|
Sendt: 02-Juli-2008 kl. 15:47 |
Miths skrev:
Jeg er bare glad for at min danske PS3 taler engelsk . Jeg holder mig helst langt væk fra dansk når vi taler om teknik, spil og meget andet - da jeg synes det ofte ender i en uskøn blanding af dansk med diverse engelske termer og vendinger strøet rundhåndet omkring, og desuden kan gøre det svært fx at søge efter hjælp på nettet, hvis man er vant til at se danske fejlmeddelelser o.lign. på sin Windows PC eller spillekonsol.
Med undtagelse af et par familie emails, så er det her forum faktisk det første sted jeg har skrevet mere end et par ord på dansk i de sidste 4-5 år - selv mit arbejde er på engelsk. Ironisk nok så læste jeg faktisk dansk på universitet i et par år, med henblik på at blive dansklærer . |
Jeg skiftede også over til engelsk systemsprog efter at have købt Warhawk. Jeg havde deltaget i beta-testen af spillet (på engelsk) og kunne slet ikke finde ud af menuerne, da de blev oversat til dansk 
Siden da har jeg holdt mig til det engelske - og ja, jeg foretrækker også eventuelle fejlmeddelelser på engelsk.
|
 |
Corner
Junior bruger
|
Sendt: 02-Juli-2008 kl. 19:26 |
Er helt enig Miths, er bare dejligt med muligheden for dansk:D
Tror også med jeg ender at køre engelsk, de akavede oversættelser er til tider lidt små kejtede.
RuneH: Coolshop er en rigtig god forhandler og oftest billigst hvad spil angår, denne gang lader det bare til PS3 har væet i restordre overalt:)
|
 |