|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ujn2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2006 Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 21-Juli-2008 kl. 14:26 |
Hej, Jeg leder efter en forholdsvis lydløs strømforsyning som heller ikke bruger en masse strøm. Der til skal bruges et kabinet som er billigt det er ligegyldigt hvordan det ser ud, da det skal gemmes væk. Hvis der evt. findes et kabinet inkl strømforsyning ville det være helt fint. Kabinettet må gerne være et midi tower eller bare alm. Det der skal drives er: Intel E8400 & GeForce 8800 eller 9800 Hvad kan der anbefales? Tak. Redigeret af ujn2 - 21-Juli-2008 kl. 14:27 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10593 |
![]() |
Jeg har selv et af mine mediacentre i dette kabinet. Der sidder en særdeles støjsvag strømforsyning i: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=195196&am p;searchArea=&Soegeord= Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
afk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
Et Antec Sonata III kabinet ligger på ca. 750 kr (500W), afhængig af strømkravene fra dit grafikkort mv. kan de 200-250W måske være i underkanten? Sonata'en i II-varianten har jeg haft gode erfaringer med - og det får generelt gode bedømmelser, hvor støjsvagt er et af tillægsordenen. Det er nok ligeså pænt som så mange andre, men det er rimeligt rummeligt - og med mulighed for montering af blæser ved siden af harddisk(ene), så de ikke lider varmedøden... ..Anders |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |