|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() Sendt: 23-Juli-2008 kl. 10:31 |
Hej jeg har brugt et stykke tid på at skrive en lang smøre PM til Otto, for så at finde ud af når jeg sender, at den ikke er leveret fordi han mailboks er fuld også samtidig er det hele gået tabt. Ligger der den usendte post et sted?
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24800 |
![]() |
mon ikke det bare forsvinder ud i luften.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Bjur pm er ikke et mail-system. Det er en simpel måde at sende små beskeder til andre forum brugere, sålænge de har plads i deres indbakke til at modtage de beskeder. Brug hellere email eller telefon - kontakt AV Precision /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Tak det vil jeg gøre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |