|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() Sendt: 06-August-2008 kl. 08:37 |
Min HTPC vil pludselig ikke vågne fra slumretilstand (Som det så smukt hedder på dansk :-)) når jeg benytter min fjernbetjening. Det har altid virket, men den anden dag valgte min HTPC helt uprovokeret at nu skulle det have en ende Min fjernbetjening kan fint på HTPC'en til at gå i slumretilstand når den er tændt, men vække den igen ... nope! HTPC'en vågner fint ved at tryk på powerknappen eller hvis der er en scheduleret en optagelse. Jeg har prøvet en anden fjernbetjening og jeg har prøvet at reinstallere hele maskinen - uden at det har hjulpet! Jeg benytter en Microsoft IR Receiver og Remote samt en Logitech Harmony 785. Umiddelbart lyder det mest som om det skulle være et strømproblem til USB porten, hvor IR Receiveren er tilsluttet, således den ikke kan modtage IR signaler, når den slumrer tiden væk, men jeg har ikke ændret noget i BIOS og der er kun meget begrænsede muligheder i BIOS for at stille noget med USB porte. Mit bundkort er et Asus M2A-VM HDMI Er der nogen der har oplevet noget lignende eller kender nogen løsningen på dette problem? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |