recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Fujitsu Siemens og JVC LCD.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til Fujitsu Siemens og JVC LCD.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benton Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-April-2006
Status: Offline
Point: 571
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til Fujitsu Siemens og JVC LCD.
    Sendt: 13-August-2008 kl. 22:40
Hejsa.

Jeg har et Mediacenter af mærket FS Scaleo E, og skal have det til at køre sammen med et 37" LCD fra 2005. Jeg kan ikke få noget billede på Tv´et når jeg tilslutter med HDMI. Hvis jeg går ind i grafik-kort opsætningen, kan jeg ikke få lov at vælge opløsning, med mindre jeg kloner skærmen fra en PC skærm forbundet via VGA.
Noget andet mystisk er, at når jeg har tilsluttet begge skærme, og starter MC op, kommer der ikke noget billede på nogen af dem. Først når jeg starter op uden at have sat HDMI stikket i MC, kommer der billede på PCskærmen. Så sætter jeg så HDMI stikket i MC, og kan få lov at klone. Når jeg klikker på fanen" Digital TV" kan den godt se, at der er tilsluttet en JVC skærm.
Jeg har prøvet at sætte MC til en ny Sony skærm, og der var ingen problemer ( bortset fra at den skrev, at der mangler en videodecoder når jeg har sat antenne i og vil se digitale kanaler. Hvad kan det skyldes? ).

Har læst et sted, at der har været en fejl i Servicemenu-HDMI opsætningen på visse "ældre" JVC tv. Kan det være det der er galt?

Håber virkeligt, at der er nogen der har et godt bud på hvad det kan være.

Tak på forhånd.

Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu