|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Desperate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() Sendt: 15-August-2008 kl. 01:06 |
Hej,
Nogen der har prøvet Dell Studio Hybrid? Umiddelbart syntes jeg at den ser fornuftig ud til stuebrug. Nogen der ved om HDMI udgangen også har lyd? Jeg er normalt Mac bruger, men har ingen Windows licens - til andet end Windows 2000. Så overvejer at købe en billig Windows PC, til at bruge samme med eksempelvis DR.dk/tv og Sputnik.dk. Link til Studio Hybrid: Klik her Overvejer konfigurations forslag/tilbud nummer 3 med Blue Ray samt opgraderer til 4 GB ram. (Ikke grine) Desuden, får man Media Center funktioner med Vista Premium? Eller kræver de Vista Ultimate? Edit: Redigeret link Redigeret af Desperate - 15-August-2008 kl. 19:19 |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Der er noget galt med dit link
![]() |
|
![]() |
|
Christian_S ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
Ja Dell Studie Hybrid ser interessant ud som media center. Jeg har kun kigget kort på systemet på web og der er blæser bag på så systemet er nok ikke stille.
Vista Home Premium indeholder Media Center. Men du kan ikke bruge Remote Desktop i Home Premium, det følger kun med i Business og Ultimate. Jeg så heller ikke et TV kort i Dell maskinen, men man kan måske bruge et usb kort istedet. Unden at være ekspert så mener jeg at HDMI altid overfører lyd også. Man kan så vælge at bruge det eller ej. Det kunne være fedt med en anmeldelse her på recordere.dk af Dell Studie Hybrid. |
|
![]() |
|
Desperate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
Linket er rettet.
Ja, der burde være lyd i HDMI. Men har dell sparet, har de bare indbygget et DVI til HDMI converter i computeren. Derfor ville det være rart, hvis der er en som vidste det med sikkerhed. Jeg har endnu ikke kunne nå at spørge via Dells chat-support og ringer man, giver deres IVR ikke mening. Man kan bestille, spørge til bestilling eller henvende sig om et produkt man allerede ejer. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |