|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T800 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() Sendt: 23-August-2008 kl. 17:37 |
Hej derude.
Jeg overvejer kraftigt at få anskaffet mig et surround system. Som i kan se udfra min signatur, så har jeg et stereo setup. Jeg ønsker at beholde mine udmærkede "Jamo 507" gulvhøjtalere: ![]() Problemet er bare at jeg så skal finde en center højtaler der matcher i lyden, men helst ikke i udseendet. Jeg synes nemlig ikke at mørkt træ passer til mit hvide hifi møbel ![]() Jeg er skudt i en "pod speaker" center højtaler: link men jeg er ikke sikker på om den vil passe til, lydmæssigt. Er der nogen derude som har nogle forlag til hvad jeg kan gøre? Min receiver overvejer jeg skulle være en Onkyo TX-SR805 men jeg har altså utrolig svært ved at finde ud af hvilke højtalere jeg skal have i center og bag positionen ![]() Jeg håber at der er nogen derude som har nogle fif eller idéer. M.v.h. BF |
|
Pioneer 428XD,HD-EP30, PS3,5 stk. B&W M1,SPL1000R, Onkyo TX SR606 Silver
...We have no fate... HD Film |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |