|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Charmerdeluxe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2005 Status: Offline Point: 95 |
![]() Sendt: 25-August-2008 kl. 18:42 |
Hej Jeg er på vej ud og købe en reol til under mit fjernsyn. Det skal være Montana, men de laver kun reoler i dybden 30, 38 og 46 cm. Mit spørgsmål går så på, hvor dyb en 606'er inklusiv stik og kabler er i dybden? Har set at onkyoen er 37,4 cm, men kan jeg få én af jer ejere af en 606'er til at måle hvor dyb reolen skal være? |
|
Best Regards
Frederik |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Jeg ville nok gå efter den dybe på 46 cm. husk der skal også værre plads til
højtaler kabler, måske med banan stil (og det kan let komme til at fylde, efter hvor tykke højtale kabler man ønsker at bruge), plus Onkyo 606 kan god lide meget luft omkring sig, den kan godt bliver meget varm. Redigeret af Startrek - 25-August-2008 kl. 18:57 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ja så vidt jeg lige husker fylder den ca 43 cm med HDMI stik. Med de der banan stik tror jeg det er mere.
![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Meget varm og meget varm - tja, min bliver 42 grader i en rumtemperatur på 20 - så.......er det så slemt? |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ja ja, hvis det var babyen der var 42 grader, ville du nok ikke tage det så roligt
![]() |
|
![]() |
|
Charmerdeluxe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2005 Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Hmm, synes vi er på vej væk fra emnet. Startrek og Kampus-->Tak for det, satser på 46 cm. Ville dog blive glad hvis der var nogen som ville måle det for mig. |
|
Best Regards
Frederik |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Så er vi 1 grad fra at være meget døende... Kan jeg så oplyse som bonusinfo! ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() |
Hvis reolen er 46 cm. dyb, så er der plads til ledninger bag på og volumehjulet stikker ikke udenfor. dette er lige målt efter |
|
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Vil onkyoen kunne stå nogenlunde forsvarligt på dette rack?: http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehoer/hi-fi_moebelhy lde/vm_acoustics_s4_rack_sort.htm Der står godt nok 45x40cm, men jeg går ud fra det er hyldernes dimension, og de kommer jo lidt ud fra væggen pga. "holderen". |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Bestemt - i det mindste i forholdet til de givne oplysninger |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Takker, så er det jo en mulighed hvis mit gør-det-selv projekt skulle ende i fiasko (og det er der en overhængende risiko for |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Jeg bruger selv Montana til min Onkyo TX-SR674E, den er stort set lig 606 i størrelse. Kun 46cm udgaven af Montana kan bruges. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |